Kasvispaistos
Aineet
- 1 kilo perunoita
- 1 kesäkurpitsa
- 1 paprika
- 1 sipuli
- 2 valkosipulin kynttä
- pussi juustoraastetta
- puolikas teelusikka suolaa
- mustapippuria
- paprikamaustetta
- öljyä
Näin valmistat kasvispaistoksen
Keitä perunat.
Pilko pieniksi paloiksi kesäkurpitsa, paprika ja sipuli.
Laita pannulle öljyä. Lisää pannulle kesäkurpitsan, paprikan ja sipulin palat.
Paista kasviksia pannulla noin minuutin ajan. Lisää joukkoon ripaus mustapippuria ja suolaa.
Siirrä kasvikset lautaselle odottamaan.
Murskaa valkosipulit ja pilko keitetyt perunat.
Lisää pannulle öljyä ja ripaus paprikamaustetta. Laita pannulle valkosipulit ja perunat. Paista 2-3 minuuttia.
Lisää pannulle kasvikset ja päälle juustoa. Anna juuston sulaa.
Ruoka on nyt valmista!