Mandariini-broilerikastike

Mandariini-broilerikastikkeen kokkaaminen oli helppoa. Se kesti noin puolituntia.

Valmis kastike oli hyvää!

Nämä aineet tarvitset 4 annoksen valmistamiseen:

  • 1 paketti eli 300 grammaa maustamattomia broilerisuikaleita
  • 1 ruokalusikallinen margariinia
  • puolikas teelusikallinen kurkumaa
  • 100 gramman pala purjoa
  • 1 purkki maustettua ruokakermaa (esimerkiksi Valion Kolme juustoa)
  • 1 tölkki säilykemandariineja
  • puolikas teelusikallinen suolaa
  • puolikas teelusikallinen rouhittua mustapippuria

Näin valmistat ruoan:

Pilko purjosipuli pieniksi paloiksi.

Laita paistinpannulle ruokalusikallinen margariinia.

Kypsennä broilerisuikaleet pannulla.

Lisää pannulle purjon palaset.

Anna kypsyä hetki, kunnes purjo on pehmeää.

Kaada pannulle ruuan joukkoon kerma. Anna kiehua 3 minuuttia.

Valuta mandariineista nesteet pois.

Lisää mandariinit pannulle.

Lisää suola ja mustapippuri pannulle.

Tarjoile kastike pastan tai riisin kanssa.

Kommentit

Kirjoittanut Ruokafani
9.12.2020 klo 14:00
Nyt menee kokeiluun tämä resepti kyllä!
Kirjoittanut Tm
3.6.2021 klo 12:30
Se on hyvä homma

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.