Runot
Tällä sivulla on Vernerin lukijoiden runoja.
Voit lähettää oman runosi julkaistavaksi lomakkeella: Lähetä runo
Lue myös vinkit runojen kirjoittamiseen: Vinkit runojen kirjoittamiseen

Tällä sivulla on Vernerin lukijoiden runoja.
Voit lähettää oman runosi julkaistavaksi lomakkeella: Lähetä runo
Lue myös vinkit runojen kirjoittamiseen: Vinkit runojen kirjoittamiseen
Aamukahvi.
Musiikkihetki.
Ulkoilu.
Sävellystyö
tai soittotreeni.
YouTube.
Whatsapp.
Kotityöt.
Ankkureita
autistiseen arkeeni.
Lähes samat
päivästä toiseen.
Mutta
toisinaan
sijainti merellä
muuttuu.
Aika nostaa ankkurit
ja etsiä
uusi lahdenpoukama
ankkuroitumista
varten.
Lapsena
aikaa
tuntuu olevan
loputtomasti,
lomat loputtomia,
samoin arkipäivät.
Nuorena
eletään unelmoiden,
kaikki tuntuu
mahdolliselta.
Aikuisena
ruuhkavuodet,
elämä
jonglöörauksena.
Kun ikää
vielä karttuu,
oppii ehkä
elämään hetkessä
ja ottamaan asiat
sellaisina,
kuin ne tulevat.
Oppia ikä kaikki.
Elämänkaariviisautta.