Olet tässä:
 
  • Metsä ja puut

    Näet metsän,
    tuuheat latvustot,
    runkojen rivistön.
    Minä näen puut,
    puiden lehdet,
    runkojen kaarnan.
    Näkökulma
    vaikuttaa
    kokemiseen
    ja sen jäsentämiseen.
    Kirjoittaja: Pia
  • Vuori kiivettävänä

    Kyllä,
    kiitos kutsusta,
    haluaisin kyllä
    tulla juhliisi.

    Mutta
    pahoin pelkään,
    että voimavarani
    eivät riitä
    juhlien
    ennustevirheiden
    korjaamiseen.

    Kun autistina,
    ennuste on rutiini
    ja teillä muilla
    ennuste
    on keskustelu ryhmässä.

    Joten kiitos kutsusta.
    Tulen paikalle
    ehkä toiste.

    Vaikka
    strukturoituun,
    rauhalliseen
    peli-iltaan.

    Kirjoittaja: Pia