Olet tässä:
 

Luontokuvakisa

Liikutko kesällä luonnossa?

Ota tai tee kuvia luonnosta ja osallistu Vernerin luontokuvakilpailuun.

Näin osallistut kilpailuun

Ota kuvia luonnosta. Kuvissa voi olla mitä vain, mitä näet luonnossa. Esimerkiksi puita, kukkia tai lintuja.

Lähetä kuvat sähköpostilla osoitteeseen verneri@kvl.fi.

Voit lähettää kuvia myös kirjeenä Vernerin osoitteeseen:

Kehitysvammaliitto, Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Lähetä kuvien mukana nimesi tai nimimerkkisi. Julkaisemme nimen tai nimimerkin kuvien yhteydessä.

Jos kuvissa on ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvien lähettämiseen kilpailuun. Julkaisemme kuvia Vernerissä ja somessa.

Voit lähettää kuvia elokuun loppuun asti. Syyskuussa Vernerin lukijat äänestävät suosikkikuviaan.

Kilpailun voittavat ne kolme kuvaajaa, joiden kuvat saavat eniten ääniä. Voittajat saavat palkinnoksi julisteet kuvistaan.

Kilpailu on tarkoitettu nuorille ja aikuisille, jotka tarvitsevat tukea ymmärtämisessä.

Onnea kisaan!

Kilpailuun lähetetyt kuvat

Kukkateos
Kuva: Elina Jääskeläinen
Syreenin kukat
Kuva: Elina Jääskeläinen
Niittykukat
Kuva: Elina Jääskeläinen
Metsäkurjanpolvi
Kuva: Elina Jääskeläinen
Kukat nurmikolla
Kuva: Katja Pääkkönen
Puunrunko ja lehdet
Kuva: Pinja
Syreenipensas
Kuva: Pinja
Kurjet
Kuva: Mansikkatyttö
Kesäinen suihkuverho
Kuva: Mansikkatyttö
Syreeni
Kuva: Mansikkatyttö