Olet tässä:
 

Luontokuvakisa

Liikutko kesällä luonnossa?

Ota tai tee kuvia luonnosta ja osallistu Vernerin luontokuvakilpailuun.

Näin osallistut kilpailuun

Ota kuvia luonnosta. Kuvissa voi olla mitä vain, mitä näet luonnossa. Esimerkiksi puita, kukkia tai lintuja.

Lähetä kuvat sähköpostilla osoitteeseen verneri@kvl.fi.

Voit lähettää kuvia myös kirjeenä Vernerin osoitteeseen:

Kehitysvammaliitto, Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Lähetä kuvien mukana nimesi tai nimimerkkisi. Julkaisemme nimen tai nimimerkin kuvien yhteydessä.

Jos kuvissa on ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvien lähettämiseen kilpailuun. Julkaisemme kuvia Vernerissä ja somessa.

Voit lähettää kuvia elokuun loppuun asti. Syyskuussa Vernerin lukijat äänestävät suosikkikuviaan.

Kilpailun voittavat ne kolme kuvaajaa, joiden kuvat saavat eniten ääniä. Voittajat saavat palkinnoksi julisteet kuvistaan.

Kilpailu on tarkoitettu nuorille ja aikuisille, jotka tarvitsevat tukea ymmärtämisessä.

Onnea kisaan!

Kilpailuun lähetetyt kuvat

Kyykäärme
Kuva: Anne Pennanen
Kukkiva kesä
Kuva: Miia Kallio
Kesän kukat
Kuva: Elina Jääskeläinen
Luonnossa mieli lepää
Kuva: Valtsukka
Kulhan vuori
Kuva: Aada Mustamäki
Luonnossa koiran kanssa
Kuva: Nina Ahrapalo
Luontokuva Kauhajoelta
Kuva: Eeva-Maija Somppi
Jäätelö
Kuva: Miia Kallio
Voikukka
Kuva: Miia Kallio
Leskenlehti
Kuva: Jasmin Mäkiviita