Olet tässä:
 

Luontokuvakisa

Liikutko kesällä luonnossa?

Ota tai tee kuvia luonnosta ja osallistu Vernerin luontokuvakilpailuun.

Näin osallistut kilpailuun

Ota kuvia luonnosta. Kuvissa voi olla mitä vain, mitä näet luonnossa. Esimerkiksi puita, kukkia tai lintuja.

Lähetä kuvat sähköpostilla osoitteeseen verneri@kvl.fi.

Voit lähettää kuvia myös kirjeenä Vernerin osoitteeseen:

Kehitysvammaliitto, Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Lähetä kuvien mukana nimesi tai nimimerkkisi. Julkaisemme nimen tai nimimerkin kuvien yhteydessä.

Jos kuvissa on ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvien lähettämiseen kilpailuun. Julkaisemme kuvia Vernerissä ja somessa.

Voit lähettää kuvia elokuun loppuun asti. Syyskuussa Vernerin lukijat äänestävät suosikkikuviaan.

Kilpailun voittavat ne kolme kuvaajaa, joiden kuvat saavat eniten ääniä. Voittajat saavat palkinnoksi julisteet kuvistaan.

Kilpailu on tarkoitettu nuorille ja aikuisille, jotka tarvitsevat tukea ymmärtämisessä.

Onnea kisaan!

Kilpailuun lähetetyt kuvat

Keväiset kukat
Kuva: Elina Jääskeläinen
Ranta
Kuva: Veeti Knuutinen
Punaiset tulppaanit
Kuva: Karoliina Olkkonen
Lumi
Kuva: Markku Tuira
Puut ja lumi
Kuva: Markku Tuira
Luminen piha
Kuva: Markku Tuira
Kirsikkapuu kirjastolla
Kuva: Elina Jääskeläinen
Lemmikit
Kuva: Matias Saarikoski
Lokki
Kuva: Markku Tuira
Kukka
Kuva: Markku Tuira