Kirjeenvaihto

Riitta etsii kaveria

21.3.2024

Hei!

Nimeni on Riitta. Asun Kuhmossa.

Etsin kaveria soittelemaan. Minun on vaikea kirjoittaa, siksi juttelen mieluummin puhelimessa.

Vastaa Riitalle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Jani etsii tyttöystävää Pirkanmaalta

20.3.2024

Moi!

Olen 27-vuotias mies. Asun Urjalassa, Etelä-Pirkanmaalla.

Haen suunnilleen omanikäistä tyttöystävää mielellään Pirkanmaalta.

Käyn toimintakeskuksessa työtoiminnassa.

Tykkään musiikista ja laulamisesta. Pelailen pleikkarilla ja tykkään koirista. Pidän pyöräilystä ja lenkkeilen.

Kaverin kanssa pelaan skippoa ja jazzia. Olen sosiaalinen ja kiltti.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Jani
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Minna etsii 20-40-vuotiasta miesystävää

20.3.2024

Olen Minna.

Täytän pian 36 vuotta. Asun Pohjois-Karjalassa.

Etsin 20-40-vuotiasta miesystävää, joka olisi Pohjois-Karjalasta. Ja jonka kanssa voitaisiin soitella, tekstailla ja lähetellä kuvia toisillemme.

Käyn taikkarissa maanantaisin ja tiistaisin. Keskiviikkoisin minulla on vapaapäivä. Torstaisin ja perjantaisin käyn päivätoiminnoissa.

Harrastukset: Podcast, kahvin ja teen keittäminen kotona, shoppailu, tölkkien vienti kauppaan, lenkkeily, kirjeenvaihto, askartelu, piirtäminen, leipominen, ruuanlaitto, musan kuuntelu, tv/elokuvat sekä perheen, tuttujen ja kavereiden näkeminen.

En polta ja en juo. Toivon, että et polta ja et juo.

Voidaan vaihtaa numerot kirjeen välityksellä.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Minna Pohjois-Karjalasta
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Juha etsii naisystävää Porin ja Turun alueelta

18.3.2024

Moi!

Olen Aki Ulvilasta.

Etsin naisystävää Porin ja Turun alueelta.

Toivottavasti olet iloinen ja luotettava.

Vastaa Juhalle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Ville etsii poikaystävää

18.3.2024

Olen Ville. Olen 27 vuotta.

Harrastan jalkapalloa ja pyöräilyä. Tykkään luonnossa uimisesta, elokuvista, musiikista ja piirtämisestä.

Etsin suunnilleen samanikäistä poikaystävää.

Vastaa Villelle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Laura etsii seurustelukumppania 30-50-vuotiaasta miehestä

18.3.2024

Etsin seurustelukumppania miehestä iältään 30-50 vuotta.

Saisit olla mielellään Keski-Suomen alueelta tai muualtakin.

Itse olen 40-vuotias nainen.

Harrastuksiini kuuluu hevostelu. Tykkään käydä myös konserteissa. Tykkään pelata pelejä.

Toivon, että et polta tai juo.

Vastaa Lauralle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Laura
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Matti etsii tyttöystävää

18.3.2024

Olen Matti.

Etsin tyttöystävää Lapista ja asun Ranualla.

Harrastukset ovat urkujen soitto, penkkiurheilu ja hiihto. Kokkaan myös ruokaa.

Minulla on Whatsapp, Facebook ja Instagram.

Vastaa Matille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Antti etsii 30-42-vuotiasta naista

10.3.2024

Moi.

Olen 38-vuotias mies, asun Akaassa Etelä-Pirkanmaalla.

Etsin 30-42-vuotiasta naista seurustelukumppaniksi tositarkoituksella.

Käyn työtoiminnassa toimintakeskuksessa. Vapaa-ajalla tykkään kuunnella musiikkia.

Toivoisin sinun olevan Pirkanmaan alueelta.

Vastaa Antille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Markus etsii ystäviä

10.3.2024

Oon Markus Mäntsälästä. Olen 30 vuotta.

Minusta olisi kiva saada ystäviä. Toivoisin saavani sellaisen ystävän, joka tykkää musiikista ja kuvataiteesta. Toivon, että saisin myös jatkossa metallimusiikista kaiken irti.

Tykkään leipoa, tehdä ruokaa toimintaterapeutin avustuksella, katsella Netfliksiä ja Disney plussaa päivisin.

Käyn Mänsälän työtoimintakeskuksessa.

Vastaa Markukselle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Minna etsii poikakaveria Mänttä-Vilppulasta

3.3.2024

Olen Minna 39 vuotta.

Etsin poikakaveri Mänttä-Vilppulasta.

Asun palvelutalossa.

Vastaa Minnalle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Ville etsii poikaystävää

1.3.2024

Olen Ville 27 vuotta.

Harrastan jalkapalloa ja pyöräilyä. Tykkään luonnosta, uimisesta, elokuvista, musiikista ja piirtämisestä.

Etsin suunnilleen saman ikäistä poikakaveria.

Vastaa Villelle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Nainen etsii 55–78-vuotiasta miestä ystäväksi

1.3.2024

Hei!

Olen 71-vuotias nainen Etelä-Suomesta. Olen syntyisin Pohjois-Karjalasta.

Minulla on kaksi aikuista lasta.

Harrastan kävelyä, käsitöitä, musiikin kuuntelua ynnä muuta. Käytän rollaattoria usein.

Olin ennen hoitoalalla töissä.

Etsin 55–78-vuotiasta miestä loppuelämän ystäväksi. Yhteiselämäkin voi tulla kyseeseen.

Ei ole merkitystä missä päin asut.

Pidän hellyydestä ja rakkaudesta.

En tupakoi.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Kesänlapsi
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jonde etsii kavereita sähköpostien vaihtoon

26.2.2024

Hei.

Etsin sähköpostin vaihtoon kavereita iältään 20-40 vuotta.

Tykkään katsella sekä lasten että aikusten elokuvia. Tykkään myös olla ulkona eli ulkoilla kesäisin.

Vastaa Jondelle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Pekka etsii naista tositarkoituksella

24.2.2024

Hei naiset

Täällä olisi 37-vuotias mies Etelä-Pohjanmaalta.

Etsin naista tositarkoituksella jakamaan elämän ilot ja surut. Vietetään jo tuleva kesä yhdessä.

Vastaa Pekalle sähköpostilla:
verneri(at)kvl.fi

Hensku etsii kirjekaveria 30-40-vuotiaista miehistä

23.2.2024

Olen 33-vuotias nainen Taivalkoskelta.

Asun omassa asunnossa ja käyn töissä toimintakeskuksessa.

Harrastan taidepiiriä ja bändikerhoa sekä käyn kaverikerhossa joka toinen viikko.

Tykkään katsoa kotimaisia sarjoja ja elokuvia. Lempiohjelmani on Salatut Elämät. Tykkään myös leipomisesta ja ruuanlaitosta.

Etsin kirjekaveria 30-40-vuotiaista miehistä.

Voit lähettää minulle kirjeen ja kun tutustumme paremmin, voimme vaihtaa puhelinnumeroita.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Hensku33
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Vellu61 etsii kirjekaveria

23.2.2024

Olen 61-vuotias mies Taivalkoskelta.

Asun omassa asunnossa ja käyn töissä toimintakeskuksessa.

Harrastan bändikerhoa ja kesäisin pyöräilyä.

Tykkään kaikenlaisesta musiikista ja niihin liittyvistä tv-ohjelmista.

Voit lähettää minulle kirjeen ja kun olemme tutustuneet, voimme myös vaihtaa puhelinnumeroita.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Vellu61
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Seve etsii kirjekaveria

13.2.2024

Hei

Olen 42-vuotias mies Oulusta. Etsin itselleni kirjeenvaihtokaveria.

Tykkään kuunnella musiikkia. Radiosta kuuntelen Radio Pookia.

Liikun mielelläni luonnossa ja tykkään tehdä palapelejä.

Luonteeltani olen iloinen, pirteä ja huumoriveikko.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Seve 80
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Mies etsii 30-36-vuotiasta naista Satakunnasta

13.2.2024

Hei

Olen 31-vuotias mies Harjavallasta. Asun asumisyksikkö Huovissa.

Etsin 30-36-vuotiasta naista Satakunnasta.

Olen huumorintajuinen, kiltti ja luotettava.

En polta, enkä juo.

Harrastan sählyä ja käyn jääkiekkomatseissa.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Mies 31
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

 

Geanina etsii tyttöystävää

13.2.2024

Olen 27-vuotias nainen. Etsin Lahden alueelta suunnilleen saman ikäistä tyttöystävää.

Minä tykkään leipoa, käydä ulkoilemassa ja kaupoilla sekä kaupungilla ja kahvilassa.

Tykkään myös keskustella ystävällisesti ja kohteliaasti.

Tykkään tehdä yhdessä asioita.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Geanina
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Pasi etsii kavereita kirjoittelemaan

6.2.2024

Haluaisin kirjoitella sähköpostia naisten ja miesten kanssa.

Tykkään kuvata YouTube-videoita.

Jos haluat katsoa YouTube-videoitani, voit tilata kanavani. Löydät sen YouTubesta nimellä Pasi Haapa-aho.

Vastaa Pasille sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Paatte etsii 33-38-vuotiasta naista

3.2.2024

Hei

Haen 33-38-vuotiasta naista.

Olen rehellinen ja luotettava poika.

Olen eläin rakas.

Olen savuton, en juo.

Vastaa Paatelle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Teemu etsii 30-35-vuotiasta tyttöystävää

31.1.2024

Minä olen Teemu, 35 vuotta.

Olen urheilullinen, puhelias ja huumorintajuinen mies.

Käyn arkisin töissä. Asun itsenäisesti omassa kodissa Pohjois-Karjalassa.

Tykkään valmistaa erilaisia ruokia. En tupakoi ja toivottavasti et sinäkään.

Haluan tutustua 30-35-vuotiaaseen naiseen. Toiveena on, että olet urheilullinen, rehellinen ja ystävällinen.

Toivoisin että asut omassa kodissa Pohjois-Karjalan alueella.

Tutustutaan aluksi kirjeenvaihdon välityksellä.

Vastaa Teemulle sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Matti etsii kirjeenvaihtokaveria

31.1.2024

Olen Matti, kohta 60-vuotias mies Valkeakoskelta.

Etsin kirjeenvaihtokaveria ja mahdollisesti tyttökaveria samanikäisistä lähellä asuvista naisista.

Tykkään eläimistä ja varsinkin kissoista. Olen liikunnallinen ja pidän ulkoilusta ja ulkotöistä. Tykkään käydä myös tansseissa.

Käyn auttelemassa äitiäni säännöllisesti lapsuudenkodissani.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Matti
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Tanja etsii soittelukaveria

30.1.2024

Hei

Olen Tanja. Asun Kankaanpäässä.

Etsin puhelukaveria, jonka kanssa jutella Salkkareista ja kissoista. Haluaisin ensin kirjoitella kanssasi.

Vastaa kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Tanja
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo