Jani etsii 32-40-vuotiasta naista elämänkumppaniksi
Olen Jani , 32-vuotias nuorimies.
Olen sinkku ja asun Harjavallassa asumisyksikössä itsenäisesti.
Olen mukava, kiltti ja huumorintajuinen mies. En petä, en ole väkivaltainen. Hyväkyn ihmiset sellaisina kuin he ovat.
En juo alkoholia. En polta tupakkaa.
Etsin 32-40-vuotiasta, kilttiä ja rehellistä naista elämänkumppaniksi.
Ota yhteyttä!
Vastaa sähköpostilla Janille: verneri(at)kvl.fi