Olet tässä:
 

Kalle etsii 30-42-vuotiasta naisystävää Satakunnan läheltä

Hei

Olen Kalle Koistinen 38 vuotta.

Asun asumisyksikössä Harjavallassa.

Harrastan liikuntaa: fillarointi, kävely, uinti ja kuntosali.

Olen rehellinen, luotettava, kiltti ja auttavainen. Otan toiset huomioon ja hyväksyn ihmiset sellaisina kuin he ovat.

Tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa.

En petä. En harrasta yhden yön juttuja. Olen yhden naisen mies.

Etsin elämänkumppania, joka on rehellinen ja luotettava, ei petä, eikä ole väkivaltainen.

Etsin 30-42-vuotiasta naisystävää Satakunnan läheltä.

Vastaa sähköpostilla Kallelle: verneri(at)kvl.fi