Katkera mies kirjoittaa: Politiikka on epäreilua

En äänestä vaaleissa, koska koen että politiikka on elitististä. Vain ne menestyvät poliitikkoina, jotka ymmärtää lakia ja on ekstroverttejä. Se on epäreilua. Itse olen introvertti. Demokratian pitäisi olla kansanvaltaa.

Voiko kehitysvammainen menestyä politiikassa? Jos ei, se tuntuu epäreilulta. Koska sanotaan, että nuoret ovat omien asioidensa asiantuntijoita. Sama pätee kehitysvammaisiin.