Iriksen urheilublogi

Mestarien Liiga

6.5.2019

Mestarien Liigassa on päästy jo välierävaiheeseen. Se tarkoittaa sitä, että neljä parasta joukkuetta on jäljellä.

Tottenham Spurs – Fc Ajax

Fc Barcelona – Fc Liverpool

Fc Ajax on tekemässä hurjaa temppua. Se on jo tipputanut monta huippu seuraa esimerkiksi Juventuksen ja Real Madridin. Mutta se, että Barcelona ja Liverpooli ovat pääseet tähän vaiheeseen, niin se ei ole yllätys. Liverpool oli viime vuonna finaalissa, tosin hävisi Real Madridille.

Tänä vuona mestari vaihtuu, koska Real Madrid on tippunut pelistä pois.

Ensimmäiset osaottelut on pelattu.

Tottenham – Ajax 0-1 eli Ajax voitti Tottennhamin.

Joten Ajax on jatkamassa finaaliin, mutta vielä on toinen osaottelu jäljellä. Kyllä Tottenham pystyy parantaan tosta peliään, joten mitään ei olla vielä varmistettu.

Fc Barcelona – Fc Liverpool 3-0 eli Fc Barcelona voitti Liverpoolin.

Tätä peliä hallitsi Liverpool, mutta kun Liverpool ei käyttäny maalipaikkoja hyväksi niin esiin astui Luis Suárez ja Lionel Messi ja tekivät tarvittavat maalit. Joten Liverpoolilla on aika moinen vuori kiivetävä toisessa osaottelussa.

Ja seuraava Blogi tulee kun finaali joukkueet ovat selvillä. Terveisin Iris.

Kommentit

Kirjoittanut anni parikka
8.5.2019 klo 20:25
ok

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.