Kirjoja ja käsitöitä – Piian blogi

Kirja-arvostelu: Cujo

25.6.2019

Kirja kertoo ihmisystävällisestä koirasta nimeltä Cujo. Cujo saa vesikauhutartunnan lepakon puremasta ja alkaa tappamaan ihmisiä.

Trentonin perhe, johon kuuluvat isä Vic, äiti Donna ja heidän 5-vuotias poikansa Tad, on merkittävässä osassa kirjassa. Perhe on vastikään muuttanut uuteen kylään, jossa he tutustuvat autokorjaaja Camberien perheeseen ja heidän koiraansa Cujoon. Kun Cujo muuttuu raivohulluksi, he joutuvat myös suureen vaaraan.

Kirjan on kirjoittanut Stephen King ja mielestäni kirja on aika hyvä. Se on hyvä vaikka tarina on aika surullinen. Se on surullinen varsikin koiran kohtalon vuoksi, sillä on aina ikävää, kun kiltti koira muuttuu ilkeäksi. Kirja ei sovi herkille.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.