Kivenheittoja-blogi

kivenheittoja_pysty

Kotona viihtyminen

18.12.2018

Miten hyvin viihdyt kotonasi, siihen vaikuttaa muun muassa se, miten siisti kotisi haluat olevan. Kuinka paljon sulla on omaa tavaraa, jos satut asua palvelukodissa? Onko mahdolliset taulut tai julisteet seinällä sun mieleen? Onko sun omat huonekalut sulle tärkeässä järjestyksessä? Kuinka paljon siellä on viihde elektroniikkaa?

Tärkeätä on se, että jos asut tukiasunnossa, miten arki pyörii kodissasi. Esimerkiksi, miten hyvin hoituu lattian imurointi tai miten hyvin toimii kettiö, onko tarpeeksi valoa. Tärkein on se, miten kodikkaaksi tunnet kotisi.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.