Petrin blogi

Kuulumisia pitkästä aikaa

3.9.2019

En ole kirjoittanut pitkään aikaan, koska elämässäni on ollut paljon vaikeuksia. Olen voinut huonosti ja joutunut välillä sairaalaankin. Olen joutunut muuttamaan, koska minua kohdeltiin väärin eikä minun ongelmiani ymmärretty eikä minua osattu hoitaa oikein.

Nyt asun Kemiössä asti. Olen viihtynyt täällä ja asukkaat ovat täällä hauskoja. Täällä on kaupat riittävän lähellä ja sitten minä pääsen käymään Turussa ja Salossa. Tämä Kemiö on tosi kiva paikka asua. Voin jo paremmin, vaikka välilä minulla on sellaisia pelkoja, ettei minua olisikaan.

Yritän kirjoittaa jatkossa useammin. Olen palaamassa töihin. Kirjoitan varmaan seuraavaksi siitä.

Kommentit

Kirjoittanut kanssakulkija
13.9.2019 klo 14:32
voisitko avata hieman, miten sinua ei ymmärretty?

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.