Petrin blogi
Kyllä se kevät sieltä tulee
5.2.2024
Tämä talvi on vielä kylmää aikaa, mutta kevät sieltä tulee pikku hiljaa.
Vielä voi kyllä tulla takatalvi. Se voi olla tosi kylmä. Pitää laittaa lämpimästi päälle!
Sitten siinä pääsiäisenä ja ennen vappua rupeaa ilmat lämpiämään.
Kyllä se kevät vielä tulee! Mutta se voi joskus viedä enemmän aikaa. Pitää jaksaa odottaa.
Toivotan hyvää kevään odotusta kaikille lukijoille!
Kommentit
6.2.2024 klo 15:04
Hyvää alkavaa viikkoa
6.2.2024 klo 20:44
Kiitos samoin sinulle Petri!
4.3.2024 klo 07:15
Hyvää kevättä sinulle Petri
4.3.2024 klo 10:38
Mukavaa kevättä sinulle Petri
5.3.2024 klo 12:06
Mukavaa kevättä sinulle Petri