Runot

Tällä sivulla on Vernerin lukijoiden kirjoittamia runoja.

Runot on jaettu eri aiheisiin. Aiheet on listattu sivun oikeassa laidassa. Valitse listasta aihe ja pääset selaamaan runoja.

Alla näet kolme uusinta Verneriin lähetettyä runoa.

Lunta

Lunta vaan toivotaan, ett olisi talventuntua,
ja silloin luonto kantaisi lumihuntua
ja joulupuki osasi paremmin perille.

Nimimerkki: lunta

Ensimmäinen lentokonereissuni

Oli 1978, Teneriffa-reissu, ihanat muistot,
hyvinhoidetut puistot.
Ja kaupunkikierros ja ostosreisut.
Hotelli oli suuri, varmaan 7 kerrosta.
Oli hotellissa uima-allas,
mutta myös merässä tuli uitua monesti.
Ja Lp-levyn ostin muistoksi
Ett tällästä muistoa ensimatkaltani.

Nimimerkki: matkamuisto

Ystävänpäivä on aina

Ystävänpäivä o n  a i n a, tuumii jutun kirjoittaja. Syysmaisemissa lenkkeilessä, maisemia katsoessa
juttuja kunnellessa, eväitä metsäretkellä järsiessä
Reipast syyskuuta.

Nimimerkki: okkali