Runot

Tällä sivulla on Vernerin lukijoiden kirjoittamia runoja.

Runot on jaettu eri aiheisiin. Aiheet on listattu sivun oikeassa laidassa. Valitse listasta aihe ja pääset selaamaan runoja.

Alla näet kolme uusinta Verneriin lähetettyä runoa.

Kevätkesä

Kevätkesä, ollut sateista plus aurinkoa,
niin se kesä sapuu ajallaan,
kuin joulupukki pajaltaan.

Nimimerkki: oskarinkokoinen

Kesäruno

Tässä kesärunon tekasin
Lämmintä tuulee, niin tää kirjoittaja luulee.
Kesää kohti mennään
sade on vappunakin helppo punoa.
Kesää kaikille sinne ja tänne
Lumet ne suli,et kohina vaan kävi.

Luonto

Luonto se vaan kesään siirtyy
taivaankannelle pilvet piirtyy.
Ja sääkin on vaihtelevaa,
kuin talviaikaan taikaa vappu.
Pallot vappuna oksiin voi lennellä,
ja kengät kolisee, ouh jee.

Nimimerkki: mr molskis