Voiko tämä olla totta?

Olen muutaman kerran herännyt kun olen nähnyt seksiunia ja minulla on ollut herätessä hyvä olo.

Olenko voinut herätä saadessani orgasmin?

Entä miksi minulle ei aina tule orgasmin saadessani spermaa ollenkaan tai korkeintaan pari tippaa?

Vastaus:

Seksiunet ovat hyvin tavallisia. Unen aikana voi saada myös orgasmin.

Olet siis voinut herätä orgasmiin.

Sperman määrä siemensyöksyssä vaihtelee paljon. Välillä spermaa tulee vähemmän ja välillä enemmän.

Sperman määrä ei  kerro mitään orgasmin voimakkuudesta.