Aikuinen

Minulle ei ikinä kerrottu, mitä seksi on. Ei lapsena, ei aikuisena, ei ikinä. Olenko jotenkin poikkeava tapaus?

Vastaus:

Jokaisella ihmisellä on oikeus seksuaalikasvatukseen. Se tarkoittaa sitä, että kaikille lapsille ja nuorille opetetaan koulussa seksuaalisuudesta ja seksistä. On myös vanhempien tehtävä kertoa lapsilleen seksistä. Mutta aina tämä oikeus ei toteudu. Et varmasti ole ainoa, jolle ei ole kerrottu seksistä. Mutta se on ehdottomasti väärin sinua kohtaan.