Asennot

Seksiä voi harrastaa monessa asennossa ja paremmin saa syvälle sisään, kun nainen on selällään sängyssä. Ja kannattaa käyttää liukuvoidetta ja kumeja yhdynnän aikana.

Vastaus:

Hei

Olet oikeassa. Yhdynnässä voi olla eri asennoissa. Parhaan asennon löytää kokeilemalla.

Liukuvoidekin on hyvä idea. Se vähentää kuivuuden tunnetta ja helpottaa yhdyntää. Liukuvoide voi tuoda seksiin myös vaihtelua.

Kondomia on myös tärkeä käyttää. Se suojaa sukupuolitaudeilta ja raskaudelta.