Erektioista eroon

Miten erektioista pääsisi kokonaan eroon? En haluaisi, että minun penis olisi koskaan enää erektiossa? Voisiko sen leikkauksessa kokonaan poistaa niin että jäljelle jäisi vain pieni reikä, josta virtsa pääsisi tulemaan pois?

Vastaus:

Erektio on luonnollinen miehen kehon toiminto. Miksi haluat päästä erektiosta eroon? Tarvitsetko toisen ihmisen apua alapesussa tai wc:ssä käymisessä ja saat helposti silloin erektion? Vai etkö haluaisi enää tuntea seksuaalista halua?

Jos häpeät erektiota, kun sinua autetaan, on se turhaa. Sinua auttavat ymmärtävät varmasti, että kyse on luonnollisesta asiasta.

Jos et halua tuntea seksuaalista halua, ehdottan, että juttelet asiasta jonkun kanssa. Esimerkiksi terapeutti voi auttaa sinua. Jos sinulla on ongelmia oman seksuaalisuutesi kanssa, toivon, että haet apua. Vaikeistakin asioista kannattaa aina puhua.