Haluaisin nähdä muita asukkaita alasti

Haluaisin nähdä asuntolassa muita asukkaita alasti.

Miksi minulle suututaan, kun sanon niin toisille asukkaille tai hoitajille?

Vastaus:

Hei

Ihmisen kehossa on yksityisiä alueita. Näitä ovat esimerkiksi sukuelimet, takamus ja naisen rinnat. Nämä yksityiset alueet peitetään vaatteilla.

Muut asukkaat eivät halua näyttää näitä yksityisiä alueita sinulle. He eivät halua näyttäytyä alasti. Asian pyytäminen tuntuu heistä kiusalliselta, siksi he suuttuvat sinulle.

Asuntolan yhteisissä tiloissa on myös kiellettyä olla alasti.

Ihmiset ovat yleensä alasti sellaisen ihmisen seurassa, jonka kanssa he ovat parisuhteessa tai seksisuhteessa. Silloinkin he saavat olla alasti vain yksityisessä paikassa, kuten omassa huoneessa.