Iso penis sattuu

Kyllä peniksen koolla on väliä. Iso penis sattuu.

Vastaus:

Jos yhdyntä sattuu, se ei yleensä johdu siitä, että penis on liian iso. Naisen emättimeen sattuu, jos nainen ei ole valmis seksiin. Se tarkoittaa sitä, että emätin ei ole kostunut. Jos penistä työntää kuivaan emättimeen, silloin yhdyntä usein sattuu. Tietysti tässä tapauksessa isompi penis voi satuttaa enemmän kuin pienempi.

On hyvin tärkeää, että myös nainen on valmis yhdyntään. Yhdyntä tuntuu myös miehestä paremmalta, kun naisen emätin on kostea. Pari voi käyttää erilaisia liukuvoiteita, jos naisen emätin ei kostu riittävästi.