Kiitos kysymyksistä ja hyvää joulua!

Verkko-Kerttu on saanut tänä vuonna ennätysmäärän hyviä ja tärkeitä kysymyksiä.

Kiitos jokaiselle kysyjällä ja lukijalle!

Toivottavasti vastauksistani on ollut teille apua.

Jään nyt joululomalle ja vastaan kysymyksiinne taas tammikuussa 2020.

Rauhallista joulua ja onnellista uutta vuotta!

Toivottaa Verkko-Kerttu

Kiitos kysymyksistä ja hyvää joulua!

Seksuaalineuvoja on saanut tänä vuonna paljon tärkeitä kysymyksiä.

Kiitos jokaiselle kysyjälle! Ja kiitos kaikille lukijoille!

Toivottavasti vastauksista on ollut apua.

Seksuaalineuvoja jää nyt joululomalle. Vastaan kysymyksiin seuraavan kerran tammikuussa 2020.

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta!