Olet tässä:
 

Kysymyksiin vastaaminen

Miksi mun kysymyksiin ei vastata?

Vastaus

Hei

Seksuaalineuvojalle tulee nyt todella paljon kysymyksiä.

Vastaan mahdollisimman moneen kysymykseen. Kaikkiin kysymyksiin en valitettavasti pysty vastaamaan.

Vastauksia tulee tällä hetkellä väärässä järjestyksessä sivuille. Uusin vastaus ei välttämättä näy listassa ensimmäisenä. Suosittelen siis lukemaan myös aikaisempia vastauksia. Vastaus omaan kysymykseen voi löytyä aikaisemmilta sivuilta.

Yritämme korjata tämän vian mahdollisimman pian.