Mikä vika pippelissäni on?

Se on usein pystyssä, kun herään aamulla ja nousee pystyyn, kun ajattelen näkemiäni kuvia alastomista tytöistä. Ja kun koskettelen pippeliä, kun se on pystyssä, niin sieltä tulee valkoista, mikä tuntuu todelta hyvältä.

Olenko minä jotenkin sairas?

Olen kysynyt asiaa minun vanhemmiltani ja asuntolan hoitajilta, mutta he vain sanovat, että ei sellaisia saa puhua.

Kukaan ei ole kertonut minulle, että mitä se valkoinen on, enkä uskalla etsiä asiasta tietoa internetistä tai kirjaston kirjoista, koska asuntolan hoitajat voivat saada tietää.

Ja vanhemmat sanovat, että minä joudun kuoltuani Helvettiin, koska pippelini on pystyssä ja minä koskettelen sitä. Minun vanhemmat ovat uskovaisia ja sanovat, että Jumala on minulle vihainen, enkä minä pääse Taivaaseen.

Vastaus:

Hei

Todella kurjaa, että olet saanut väärää tietoa seksuaalisuudesta. 

Pippelissäsi ei ole mitään vikaa. Kun koskettelet pippeliäsi ja tuntuu mukavalta, tyydytät itseäsi. Itsetyydytys on hyvä juttu, se rentouttaa ja tekee hyvän olon.

Itsetyydytyksessä ei ole mitään väärää tai pahaa. On väärin, että sinua pelotellaan helvetillä itsetyydytyksen vuoksi.

Pippelistäsi tuleva valkoinen aine on spermaa eli siemennestettä.

Spermaa tulee yleensä silloin, kun mies saa orgasmin. Orgasmi on hyvä tunne, joka tulee yleensä itsetyydytyksen jälkeen. Orgasmin voi saada myös seksissä toisen ihmisen kanssa.

Lue lisää seksuaalisuudesta ja itsetyydytyksestä

Saat lukea seksistä netistä. Siinäkään ei ole mitään väärää.

Jos haluat, opettele tyhjentämään nettiselaimen sivuhistoria. Silloin kukaan ei näe, mitä olet netissä lukenut tai katsonut.

Näin tyhjennät sivuhistorian:

  • Avaa nettiselain
  • Valitse sivun yläreunasta “Historia”
  • Valitse “Poista selaustiedot”
  • Valitse “Aikaväli”
  • Poista koko sivuhistoria valitsemalla “Kaikki”