Mistä löytää kumppanin?

Mistä mies voi löytää itselleen miespuoleisen kumppanin, joka on luotettava ja uskollinen? Asun pienessä kapungissa, eikä täällä ole homojen omia tapaamispaikkoja. Lisäksi, kun olen vammainen, niin tuntuu, että siksikään miehet eivät kiinnostu minusta varsinkin koska olen ruma. Monet homot netissä etsivät vain komeita miehiä ja vain seksiseuraa.

Vastaus:

Pienellä paikkakunnalla voi kenen tahansa olla vaikeaa löytää seurustelukumppania. Monet etsivät tosiaan suhdetta netistä. Mutta eivät kaikki etsi vain komeita miehiä ja seksiseuraa. Voisitko kokeilla netin deittipalveluja? Ovatko ne sinulle tuttuja?

Kerroit, että kotipaikkakunnallasi ei ole homojen omia kohtaamispaikkoja. Onko Seta:n toiminta sinulle tuttua? Seta on järjestö, joka puolustaa seksuaalista tasa-arvoa. Setalla on Suomessa useita jäsenjärjestöjä. Olisiko näistä kaupungeista jokin melko lähellä sinua:

  • Helsinki
  • Jyväskylä
  • Kajaani
  • Kotka-Kouvola
  • Lahti
  • Kemi-Tornio
  • Oulu
  • Tampere
  • Marienhamn
  • Rovaniemi
  • Lappeenranta
  • Pori
  • Kuopio
  • Turku
  • Vaasa?

Seta järjestää erilaista toimintaa. Sen kautta voisit tutustua uusiin ihmisiin. Toiminta on kaikille avointa. Jos omalla paikkakunnalla ei ole toimintaa, niin silloin on lähdettävä kauemmaksi.

Voit soittaa Setaan, jos haluat kysyä vammaisille suunnatusta toiminnasta. Helsingin Setan toiminnanjohtaja Aaro vastaa puhelimeen tiistaisin kello 14-15. Puhelinnumero on 0451210026.