Mistä löytäisin seksin?

Minä haluan saada seksin. Mistä löytäisin sellaisen?

Vastaus:

Seksi on tekemistä eli toimintaa.

Seksi tuntuu hyvälle kehossa ja siitä voi nauttia esimerkiksi yksin tai yhdessä toisen ihmisen kanssa.

Seksi voi olla monenlaisia asioita.

Seksi voi olla esimerkiksi kiihottavia puheita tai pornon katselua.

Seksi voi olla itsensä hyväilyä tai itsetyydytystä.

Toisen ihmisen kanssa seksi voi olla vaikkapa koskettelua ja hyväilyä. Seksi voi olla myös yhdyntää tai rakastelua.

Lue lisää Seksuaalisuudesta selkokielellä -sivustolta (seteke.fi)