Mistä löytäisin tyttökaverin?

Minä haluaisin semmosen tyttöystävän, kenen kanssa saisin jakaa ilot ja surut. Tahtoisin, että hänkin käytäisi housuvaippoja. Minä joudun koko ajan pitämään. Itse huolehdin pesuista, hoitavat eivät auta vaipan vaihdossa.

Vastaus:

Sinä voit löytää itsellesi tyttöystävän, kun tapaat ihmisiä. Käytkö sinä erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa? Harrastatko jotain, missä tapaat ihmisiä?

Nyt kesällä on paljon erilaisia tapahtumia, joissa kannattaa käydä. Kun käyt tekemässä asioita, joista sinä itse pidät, voit tavata ihmisen, joka pitää samoista asioista. Kun tutustutte toisiinne ja mahdollisesti ihastutte, sillä ei ole väliä, että käytät vaippoja.

Onko Vernerin kirjeenvaihtopalsta sinulle tuttu? Siellä on ilmoituksia, joista voit löytää sellaisen, johon haluat vastata. Voit myös laittaa palstalle oman ilmoituksen.

Pääset Vernerin kirjeenvaihtopalstalle tästä linkistä (www.verneri.net/selko).