Mistä tietää olevansa valmis seksiin?

Mistä tietää, että on valmis seksiin?

Vastaus:

Tähän kysymykseen ei voi antaa ohjetta. Voit miettiä vastauksia esimerkiksi seuraaviin kysymyksiin:

  • Tuntuuko sinulta hyvältä olla toisen ihmisen seurassa?
  • Haluatteko te kummatkin seksiä?
  • Onko teillä mahdollisuus olla rauhassa ilman häiriöitä?

Jos vastaat näihin kysymyksiin kyllä, olet luultavasti valmis seksiin.