Mitä seksuaalisuus tarkoittaa?

Kuka haluaisi sellaisen tarinan kertoa?

Vastaus:

Tähän kysymykseen on vastattu aikaisemmin. Liitän vastauksen tähän.

Seksuaalisuus on ihmisenä olemista. Se on ihmisen elämää syntymästä kuolemaan asti. Seksuaalisuuteen kuuluvat ihmisen keho, käyttäytyminen, ajatukset ja tunteet.

Osa seksuaalisuudesta on sinun mielessäsi, kuten ajatuksesi ja tunteesi. Osa seksuaalisuudesta näkyy sinusta ulospäin eli miten käyttäydyt ja millainen keho sinulla on.

Seksuaalisuuteen kuuluvat myös suhteet muihin ihmisiin ja se, millainen olet ihmisten seurassa.

Voit lukea lisää seksuaalisuudesta tästä linkistä (www.seteke.fi).

Mitä seksuaalisuus tarkoittaa?

Mitä seksuaalisuus tarkoittaa?

Vastaus:

Seksuaalisuus on ihmisenä olemista. Se on ihmisen elämää syntymästä kuolemaan asti. Seksuaalisuuteen kuuluvat ihmisen keho, käyttäytyminen, ajatukset ja tunteet.

Osa seksuaalisuudesta on sinun mielessäsi, kuten ajatuksesi ja tunteesi. Osa seksuaalisuudesta näkyy sinusta ulospäin eli miten käyttäydyt ja millainen keho sinulla on.

Seksuaalisuuteen kuuluvat myös suhteet muihin ihmisiin ja se, millainen olet ihmisten seurassa.

Lisää seksuaalisuudesta voit lukea netistä tästä linkistä (www.seteke.fi).