Naisten lyöminen kiihottaa minua

Mistä löytäisin naisia, joita voisin lyödä seksissä, kun se kiihottaa minua? Halusin antaa naisille piiskaa paljaalle pepulle ja että naiset itkevät, koska naiset ovat minulle aina olleet tuhmia ja minä haluan naisia kovasti rangaista.

Vastaus:

Haluaisit siis löytää seksikumppanin aikuisten kurittamis- ja alistamisleikkiin?

Kurittamis- ja alistamisleikit ovat aikuisten roolileikkejä. Niissä kumpikin osallistuja saa toteuttaa omia mieltymyksiään.

Leikin säännöistä pitää keskustella ja sopia kumppanin kanssa tarkasti etukäteen. Leikin pitää olla turvallista ja vapaaehtoista molemmille. Ketään ei saa pakottaa osallistumaan kurittamisleikkiin. Leikki pitää myös lopettaa heti, jos kumppani niin pyytää.

En osaa sanoa, mistä löytäisit kumppanin kurittamis- ja alistamisleikkeihin.

Voisit soittaa Sexpon neuvontapuhelimeen. He osaavat neuvoa sinua kumppanin löytämisessä.

Neuvontapuhelimen tiedot löydät Sexpon sivuilta (sexpo.fi)

Sexpon sivuilla on myös lisää tietoa roolileikeistä (sexpo.fi)

Aiheesta on tehty myös kirja: BDSM-aapinen. Voit tutustua kirjaan Liken sivulla (like.fi)