Olet tässä:
 

Penisvoide ja peniksen kasvu

Hei

Olen katsellut seksikaupoissa myytävää Penis XXL -voidetta. Kasvattaako se penistä vai mikä vaikutus sillä on?

Tekisi mieli ostaa ja kokeilla voidetta.

Vastaus

Hei

Penis XXL -voide tai mikään muukaan voide ei kasvata penistä. Voidetta ei siis kannata ostaa sen takia.

Penis XXL -voiteen mainoksessa sanotaan, että se lisää peniksen verenkiertoa ja turvottaa penistä. Tämäkään ei luultavasti pidä paikkaansa.

Penistä ei tarvitse kasvattaa. Jokaisen penis on hyvä juuri sellaisena kuin on.