Pillun sisälle näkeminen
Miten saan selville, miltä mun kihlatun pillun sisältö näyttää. Esimerkiksi minkälainen on klitoris ja kaikki muut?
Häpyhuulethan pystyy näkemään, minkälaiset ne on.
Vastaus
Hei
Naisen sukuelimet jaetaan ulkoisiin ja sisäisiin sukuelimiin.
Ulkoisia sukuelimiä ovat klitoris, häpyhuulet ja emättimen aukko. Nämä voi nähdä.
Sisäisiä sukuelimiä ovat emätin, munasarjat, munanjohtimet ja kohtu. Näitä ei voi nähdä.
Mitä seksi on? -oppaassa on piirrettyjä kuvia naisen sukuelimistä:
Mitä seksi on? (pdf-tiedosto)