Seurustelu “normaalin ihmisen kanssa”

Olen 32v. sinkkumies.  Kun tapaan naisen, jonka kanssa haluan seurustella, kerron sille cp-vammastani, niin se sanoo heti ettei enää kiinnosta. Eikö “terveitä” naisia kiinnosta olla vammaisen kanssa vai mikä sinä on? Mulla on vain tasapainon kanssa ongelmia ja sitten en opi asioita yhtä nopiasti kun terveet ihmiset, vaikka yritän kertoa mikä cp on, ne ei kuuntele.

Vastaus:
On ikävää, että olet saanut tällaisia kokemuksia naisten kohtaamisessa. On totta, että monet ihmiset voivat pelätä, kun he kohtaavat erilaisuutta. Erilaisuutta voi olla esimerkiksi liikuntavamma, kehitysvamma tai näkövamma.

Tämä pelko johtuu usein siitä, että nämä ihmiset eivät tiedä, mitä näihin asioihin liittyy. On hienoa, että olet valmis kertomaan enemmän cp-vammastasi naisille.

Sinulla on ihan samanlainen oikeus seurustella kuin muillakin. On monia pariskuntia, joista toisella on cp-vamma ja toinen on ”terve”. Toivottavasti joku nainen vielä uskaltaa jäädä kuuntelemaan sinua ja haluaa tutustua sinuun paremmin.

Seurustelu “normaalin ihmisen” kanssa

Olen 32v. sinkkumies. Kun tapaan naisen, jonka kanssa haluan seurustella, kerron sille cp-vammastani, niin se sanoo heti ettei enää kiinnosta. Eikö “terveitä” naisia kiinnosta olla vammaisen kanssa vai mikä sinä on? Mulla on vain tasapainon kanssa ongelmia ja sitten en opi asioita yhtä nopiasti kun terveet ihmiset. Vaikka yritän kertoa mikä cp on, ei ne kuuntele.
Vastaus:
On ikävää, että olet saanut tällaisia kokemuksia
naisten kohtaamisessa.

On totta, että monella on pelkoa, kun kohtaa erilaisuutta
esimerkiksi liikuntavammaisen, kehitysvammaisen
tai näkövammaisen ihmisen.
Tämä pelko johtuu usein siitä,
etteivät nämä ihmiset tiedä mitä näihin asioihin liittyy.
Onkin hienoa, että olet valmis kertomaan cp-vammastasi
naisille enemmän.

Sinulla on ihan samanlainen oikeus seurustella
kuin muillakin.
On monia pariskuntia, joista toisella on cp-vamma
ja toinen on ”terve”.
Toivottavasti joku nainen vielä uskaltaa jäädä
kuuntelemaan sinua
ja haluaa tutustua sinuun paremmin.