Siitin ja seksi

Mihin reikään siitiin laitetaan seksissä?

En tiedä seksistä paljoa, siksi kysyn.

Vastaus:

Seksi voi olla monenlaisia asioita.

Seksi voi olla esimeriksi itsensä hyväilyä eli itsetyydytystä. Seksi voi olla myös toisen koskettelua tai hyväilyä.

Seksi voi olla myös yhdyntää. Yhdynnässä voi olla monin eri tavoin.

Yhdynnässä esimerkiksi mies voi työntää oman peniksensä naisen emättimeen tai toisen ihmisen suuhun tai peräaukkoon.

Emätinyhdynnässä mies liikuttelee penistä naisen emättimessä.

Anaaliyhdynnässä mies liikuttelee penistä toisen peräaukossa.

Oraaliyhdynnässä toisen sukupuolielimiä hyväillään suulla. Oraaliyhdyntä on sama asia kuin suuseksi tai suihinotto.

Voit lukea lisää seksistä ja yhdynnästä Seksuaalisuudesta selkokielellä -sivuilta (www.seteke.fi)