Sopiva ikä seksiin?

Minkä ikäinen pitää olla, kun seksi pitää aloittaa? Entä kuinka monta vuotta vanhana seksi pitää lopettaa? Ainakin itsetyydytyksestä minulle on sanottu, että miehet ja aikuiset eivät tee sitä.

Vastaus:

Seksiin ei ole olemassa sopivaa ikää. Seksiä ei pidä aloittaa tai lopettaa tietyn ikäisenä. Seksin tekeminen aloitetaan, kun kokee olevansa siihen valmis ja halukas. Se on jokaisen oma asia ja valinta. Seksiä voi tehdä kuolemaansa saakka niin halutessaan.

Itsetyydytys on seksiä, eikä sen tekemiseen vaikuta ikä tai sukupuoli. Itsetyydytys on siis jokaisen oma asia ja valinta. Ei ole olemassa tutkittua tietoa siitä, kuinka paljon ja ketkä itsetyydytystä tekevät.