Tegovaginan käyttö

Miten tekovaginaa oikein käytetään? Sen kanssa pitää käyttää liukuvoidetta, mutta laitetaanko sitä penikseen vai siihen emättimeen? Olen laittanut penikseen, mutta tekovaginan käyttö ei onnistu. Reikä on aina liian ahdas eikä penis mene sinne kunnolla edes sisälle, vaikka olen kokeillut monenlaista vaginaa.

Vastaus:

Tekovaginoita on monenlaisia. Joissakin on tiukka sisäänmenoaukko. Niitä kutsutaan Virgin-tekovaginoiksi. Tekovaginoita on myös isommilla sisääntuloaukoilla. Niitä kutsutaan Mature -tekovaginoiksi.

Liukuvoidetta voi laittaa sekä penikseen että keinovaginaan.
Oikea määrä löytyy vai kokeilemalla.

Keinovaginan voi myös lämmittää ennen käyttöä. Silloin sisäänmenoaukko on joustavampia. Lämmitä apuväline esimerkiksi lämpimässä vedessä. Keinovaginan lämmittämiseen on tarjolla myös omia lämmittimiä.

Lue aina tekovaginan käyttöohjeet tarkkaan. Jos keinovaginassa on moottoriosa, sitä ei saa laittaa veteen.

Lisätietoa seksiapuvälineistä selkokielellä saat tästä linkistä (www.seteke.fi).