Vaipat päivisin

Joudun öisin käyttämään vaippoja. Se ei haittaa minua, sillä vaipat tuntuvat mukavilta.

Saako myös päivällä käyttää vaippoja vaikkei tarvitsisikaan? Onko se väärin? Miten saisin sanottua ohjaajalle? Vaihtaisin itse vaippani.

Vastaus:

Jos vaipat eivät aiheuta ohjaajille ylimääräistä työtä, voit varmasti pitää vaippaa välillä myös päivällä.

Jos vaippoja pitää paljon, ne voivat ärsyttää ihoa. Tärkeintä on, että huolehdit puhtaudestasi. Pissainen vaippa pitää riisua pois ja heittää roskiin. Vaippa-alue pitää myös pestä vedellä säännöllisesti.

Kerro vaan rohkeasti ohjaajalle, mitä toivot. Asiassa ei ole mitään hävettävää.

Toivottavasti saatte ohjaajan kanssa sovittua asiasta.

Tsemppiä!