Vaipat

Saako semmonen ihminen pissata vaippaan, jos virtsarakkovaiva? Tuntee vauvaksi itsensä aikuiset ihmiset. Kehitysvammaiset käyttää vaippoja päivittäin.

Itselläni tuonut seksuaalinen tunne hyvää mieltä.

Vastaus:

Jotkut ihmiset käyttävät housuvaippoja virtsankarkailun takia. Virtsankarkailu tarkoittaa sitä, että pissaa pääsee lirahtamaan yllättäen. Housuvaipat estävät virtsan vuotamisen vaatteisiin.

Kuka tahansa voi kärsiä virtsankarkailusta. Se on aika yleinen vaiva aikuisilla. Eikä siinä ole mitään hävettävää.

Jotkut ihmiset myös pissaavat vaippaan. Heidän voi olla vaikea käydä vessassa.

Onpa kiva kuulla, että seksuaalinen tunne on tuonut sinulle hyvää mieltä.