Vaippa itsetyydytystä varten

Onko se turvalista, jos pissi tulee vaippaan? Haluan pitää vaippoja. Sehän ei kuuluu hoitajille. Yöllä pissattaa kauheasti.
Yöllä tekee mieli itsetyydytää ja tehdä siemensyöksyt vaipaan.

Vastaus:

On ihan turvallista, jos pissa ja myös siemensyöksy tulee vaippaan. Jos sinusta tuntuu hyvältä tyydyttää itseäsi vaippaan öisin, se on ok.

On tärkeää huolehtia sängyn puhtaudesta. Itsetyydytyksen jälkeen, laita käytetty vaippa roskiin ja käy suihkussa. Pese penis suihkussa lämpimällä vedellä, myös esinahan alta.

Juttele vaikka omaohjaajan kanssa, voisiko vaippoja hankkia itsetyydytystä varten. Ohjaajista tämä tuntuu varmaan hassulta jollet muuten tarvitse vaippoja. Näytä tämä vastaus ohjaajallesi. Asiasta olisi hyvä sopia yhdessä, ettei tule väärinkäsityksiä. Sinä voit myös kysyä ohjaajalta, voisitko päästä juttelemaan vaikka seksuaalineuvojan vastaanotolle.