Voiko mies tulla raskaaksi?

Voiko mies tulla raskaaksi, jos saa siittiöitä peppuun?

Vastaus:

Jos miehen siittiöitä menee miehen peppuun, niin mies ei voi tulla siitä raskaaksi.

Mies ei voi tulla raskaaksi mitenkään. Vain nainen voi tulla raskaaksi ja synnyttää lapsen. Nainen voi tulla raskaaksi siten, että miehen siittiöitä menee naisen emättimen kautta kohtuun.

Voiko mies tulla raskaaksi?

Voiko mies tulla raskaaksi, jos hän laittaa spermat suuhun? Sattuuko se, jos miestä pannaan pyllyyn niin kauan kunnes siemensyöksy tulee?

Vastaus:

Mies ei voi tulla koskaan raskaaksi. Vain nainen voi tulla raskaaksi. Se voi tapahtua, jos sperma menee naisen emättimen kautta kohtuun. Suuhun menevä sperma ei tee naistakaan raskaaksi.

Siemensyöksyn tulemisen pyllyyn anaaliseksissä ei pitäisi tuntua kipeältä. Anaaliseksi eli peppuseksi voi sattua, jos sitä tekee liian rajusti. Samaa pätee kaikkeen seksiin. Seksin kuuluu tuntua hyvälle ja siitä pitää nauttia. Jos seksi ei tunnu hyvälle ja se sattuu, niin se kannattaa lopettaa.