Joulu

Mikä siinä on parasta sinun mielestäsi? Minusta joulussa on parasta ehdottomasti sen kiireettömyys. Meidän joulumme alkaakin aina joulurauhan julistuksesta.

Vastaus:

Minä pidän joulun tunnelmasta ja tuoksuista. Pidän siitä, että ihmiset rauhoittuvat ja viettävät aikaa yhdessä.

Tämä on hyvä aihe Minun mielestäni! -palstalle. Laitan tämän kysymyksen myös sinne. Käykää lukijat kekustelemassa, mikä joulussa on parasta.