Hyvä mieli
Hyvä mieli voi tulla monenlaisista asioista, kuten kukista, liikunnasta tai taiteesta.
Mistä sinulle tulee hyvä mieli?
Ota tai tee kuvia asioista, joista sinulle tulee hyvä mieli. Lähetä kuvat meille ja osallistu kuvakilpailuun. Voit voittaa selkokirjan!
Näin osallistut kilpailuun
Ota tai tee kuvia asioista, joista sinulle tulee hyvä mieli.
Lähetä kuvat sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.
Voit lähettää kuvia myös postitse Vernerin osoitteeseen:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Voit lähettää kuvia myös Instagramissa tai Messengerillä.
Jos valokuvissa on muita ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvien julkaisemiseen. Julkaisemme kuvia Vernerissä ja sosiaalisessa mediassa.
Lähetä kuvien mukana nimesi tai nimimerkkisi. Julkaisemme sen kuvien yhteydessä.
Voit lähettää kuvia elokuun loppuun asti.
Vernerin lukijat äänestävät kilpailun voittajat. Voittajat saavat palkinnoksi selkokielisen kirjan.