Ilo-kuvakilpailu

Miltä ilo tuntuu? Mikä tekee sinut iloiseksi?

Ota tai tee kuva asiasta, joka ilahduttaa sinua.

Lähetä kuva meille ja osallistu kilpailuun.

Voit voittaa kuvastasi taulun!

Näin osallistut kilpailuun

Ota tai tee kuva asiasta, joka ilahduttaa sinua.

Lähetä kuva meille sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Voit lähettää kuvan myös postitse osoitteeseen

Kehitysvammaliitto/Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Jos valokuvassa on ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvan julkaisemiseen netissä ja somessa.

Lähetä kuvan mukana nimesi tai nimimerkkisi. Julkaisemme sen kuvan yhteydessä.

Jos lähetät kuvan postitse, lähetä myös puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi.

Lähetä kuva 15. elokuuta 2022 mennessä.

Julkaisemme kuvat tällä sivulla. Vernerin käyttäjät äänestävät suosikkikuviaan syyskuussa. Kolme eniten ääniä saanutta kuvaajaa voittaa kuvastaan taulun.

Kilpailu on tarkoitettu nuorille ja aikuisille, jotka tarvitsevat erityistä tukea.

Onnea kisaan!

Kilpailuun lähetyt kuvat

Alla näet kilpailuun lähetetyt kuvat. Pääset äänestämään suosikkejasi syyskuussa.

Hevoset

Hevostenhoitaja98

Nainen halaa hevosta ja hymyilee.

Ruusut

Aki Karjalainen

Pehmolelut

Sonja Teittinen

13 pöllöpehmolelua rivissä sohvan reunalla.

Hevoset

Jaakko Lehtola

Mies seisoo hevosen vieressä ja taustalla auringonlasku.

Oravat pihalla

Katja

Orava istuu aidalla lumisella pihalla.