Ilo-kuvakilpailu
Miltä ilo tuntuu? Mikä tekee sinut iloiseksi?
Ota tai tee kuva asiasta, joka ilahduttaa sinua.
Lähetä kuva meille ja osallistu kilpailuun.
Voit voittaa kuvastasi taulun!
Näin osallistut kilpailuun
Ota tai tee kuva asiasta, joka ilahduttaa sinua.
Lähetä kuva meille sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.
Voit lähettää kuvan myös postitse osoitteeseen
Kehitysvammaliitto/Verneri
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo
Jos valokuvassa on ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvan julkaisemiseen netissä ja somessa.
Lähetä kuvan mukana nimesi tai nimimerkkisi. Julkaisemme sen kuvan yhteydessä.
Jos lähetät kuvan postitse, lähetä myös puhelinnumerosi tai sähköpostiosoitteesi.
Lähetä kuva 15. elokuuta 2022 mennessä.
Julkaisemme kuvat tällä sivulla. Vernerin käyttäjät äänestävät suosikkikuviaan syyskuussa. Kolme eniten ääniä saanutta kuvaajaa voittaa kuvastaan taulun.
Kilpailu on tarkoitettu nuorille ja aikuisille, jotka tarvitsevat erityistä tukea.
Onnea kisaan!
Kilpailuun lähetyt kuvat
Alla näet kilpailuun lähetetyt kuvat. Pääset äänestämään suosikkejasi syyskuussa.
Hevoset
Hevostenhoitaja98
Ruusut
Aki Karjalainen
Pehmolelut
Sonja Teittinen
Hevoset
Jaakko Lehtola
Oravat pihalla
Katja