Minun lomani -valokuvakilpailu

Tiia Koskelan kuva “Pikku aurinko” osallistui Vernerin vuoden 2015 Minun kesäni -valokuvakilpailuun.

Kesän 2019 kilpailu on valokuvakilpailu. Kilpailun nimi on Minun lomani. Ota kuvia lomastasi ja lähetä parhaimmat kuvasi Vernerin kilpailuun. Voit lähettää kilpailuun yksi, kaksi tai kolme valokuvaa. Lähetä kuvia, jotka on otettu vuonna 2019. Kilpailu on tarkoitettu kehitysvammaisille nuorille ja aikuisille.

Lähetä kuvasi 31.8.2019 mennessä.

Voit lähettää kuvia joko sähköpostilla tai paperikuvia kirjeellä.

Sähköpostilla osoitteeseen: verneri(at)kvl.fi

Kirjeellä osoitteeseen:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Minun lomani
Linnoitustie 2 B
02600 Espoo

Lähetä kuvasi mukana seuraavat tiedot:

  • Nimesi
  • Nimimerkki, jolla kuvat julkaistaan kilpailun jälkeen, jos et halua nimeäsi näkyviin.
  • Kuvasi nimi
  • Puhelinnumerosi ja/tai sähköpostiosoitteesi

Jos sinulla on kuvassa ihminen tai ihmisiä, kysy häneltä lupa, saako kuvan lähettää kilpailuun.

Voittajan valinta

Vernerin lukijat valitsevat voittajan äänestämällä. Voit äänestää kuvia Vernerin sivuilla syyskuussa. Äänestysaika on kuukausi. Voittaja julkaistaan lokakuussa. Kilpailun voittaa eniten ääniä saanut valokuva.

Palkinnot

Voittaja saa palkinnoksi taulun kilpailun voittaneesta kuvasta. Kolme seuraavaksi tullutta saa palkinnoksi valokuvakirjan. Lisäksi kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi valokuvakirjaa.

Missä kilpailun kuvia julkaistaan?

Vernerin Minun lomani -kuvia julkaistaan

  • Vernerin sivuilla
  • Leija-lehdessä
  • Vernerin sosiaalisen median kanavilla Facebookissa ja Instagramissa
  • kilpailusta tiedottamisen yhteydessä, esimerkiksi tiedotteissa ja Kehitysvammaliiton toimintakertomuksessa.