Videot ja elokuvat

Oletko tehnyt videon tai elokuvan? Haluatko julkaista sen Vernerissä?

Ota meihin yhteyttä sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Kiipulan ammattiopisto: Kadonneet nuotit

Kiipulan ammattiopisto on tehnyt elokuvan Kadonneet nuotit. Elokuvassa superkuuluisa räppäri 40 Cent on hukannut nuottisalkkunsa. Hän turvautuu Kiipulan ammattiopiston apuun, jotta salkku löytyisi.

 

Killinmäen videoryhmä: Hetken hukassa

Tontut touhuavat arkisia askareitaan, kun jotain tapahtuu.

 

Killinmäen videoryhmä: Ravintola Kärpänen keitossa

Mykkäfilmin tyyliin tehty ravintola-aiheinen sketsi.

 

Killinmäen videoryhmä: Hyviä ihmisiä

Paljon hyviä ihmisiä on ilman työtä.

 

Killinmäen videoryhmä: Tarzan ja kulkurin valssi

Musiikkivideo, jossa lauluosuudet on toteutettu ryhmäläisten äänistä sämplätyillä ääninäytteillä.