Videot ja elokuvat

Oletko tehnyt videon tai elokuvan? Haluatko julkaista sen Vernerissä?

Ota meihin yhteyttä sähköpostilla: verneri(at)kvl.fi

Killinmäen videoryhmä

Killinmäki on asumisyksikkö Kirkkonummella. Killinmäen videoryhmä tekee joka vuosi oman lyhytelokuvan.

Hetken hukassa

Tontut touhuavat arkisia askareitaan, kun jotain tapahtuu.

Ravintola Kärpänen keitossa

Mykkäfilmin tyyliin tehty ravintola-aiheinen sketsi.

Hyviä ihmisiä

Paljon hyviä ihmisiä on ilman työtä.

Kiipulan ammattiopisto

Kiipulan ammattiopisto on tehnyt elokuvan Kadonneet nuotit.

Elokuvassa superkuuluisa räppäri 40 Cent on hukannut nuottisalkkunsa. Hän turvautuu Kiipulan ammattiopiston apuun, jotta salkku löytyisi.

Pähkä: Matkalla Alabamaan

Pähkä-yhtye tulee Seinäjoelta. Se koostuu Eskoon palvelukeskuksen kymmenestä asiakkaasta ja viidestä ohjaajasta.

Pähkä-yhtyeen ensimmäisellä musiikkivideolla soitetaan Popeda-yhtyeen kappale Matkalla Alabamaan.