Asiaa alkoholista: Syitä juomiseen

Miksi alkoholia juodaan? Ja miksi alkoholia on olemassa? Miksi alkoholia myydään kaupoissa?

Vastaus:

Hei

Alkoholia juodaan usein yhdessä muiden kanssa. Moni juo alkoholia juhlapäivinä ja juhlissa.

Nuoret voivat juoda siksi, että kaveritkin juovat.

Jotkut juovat siksi, että alkoholi rentouttaa ja vähentää jännitystä. Kun juo alkoholia, olo saattaa olla rohkeampi.

Kaupoissa myydään mietoja alkoholijuomia. Alkossa myydään mietoja ja väkeviä alkoholijuomia.

Lue lisää alkoholista