Hauskaa vappua!

Tämä vappu on meille kaikille erilainen.

Rajoituksien takia emme voi juhlia isolla porukalla. Onneksi voimme juhlia vaikkapa kotona netin avulla.

Sisäministeriön ja poliisin Virtuaalivappu-sivustolla on paljon vinkkejä vapun viettoon netissä.

Sivusto ohjaa esimerkiksi

  • konsertteihin
  • tubettajien luokse
  • ruoanlaittoon
  • pelitapahtumiin
  • keskusteluihin
  • tansseihin.

Pääset virtuaalivappu-sivustolle tästä linkistä (virtuaalivappu.fi)

Sivusto ei ole selkokielinen.

Voit käyttää sivustoa yhdessä vaikkapa perheenjäsenen, kaverin tai ohjaajan kanssa.

Hauskaa vappua!

Hauskaa vappua!

Tänä vuonna moni viettää vappua eri tavalla kuin yleensä.

Rajoitukset estävät vapun vieton suuressa porukassa. Onneksi myös pienellä porukalla voi keksiä vaikka mitä kivaa.

Vappua voi viettää hauskasti myös netin avulla.

Sisäministeriö ja poliisi ovat avanneet nettiin virtuaalivappu-sivuston. Sivustolla on paljon vinkkejä vapun viettoon netissä.

Sivusto ohjaa esimerkiksi

  • konsertteihin
  • tubettajien luokse
  • ruoanlaittoon
  • pelitapahtumiin
  • keskusteluihin
  • tansseihin.

Pääset virtuaalivappu-sivustolle tästä linkistä. (virtuaalivappu.fi)

Sivusto ei ole selkokielinen.

Käyttäkää sivustoa yhdessä vaikkapa kaverin, perheenjäsenen tai ohjaajan kanssa.

Hauskaa vappua!