Hyvää joulua!

Verneri.net toivottaa kaikille hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2019! Vernerin selkosivujen toimittaja on lomalla 21.12.-6.1.2019 välisen ajan. Tänä aikana sivuilla:

  • Ei vastata Verkko-Kertulle lähetettyihin kysymyksiin.
  • Ei vastata seksuaalineuvojalle lähetettyihin kysymyksiin.
  • Ei julkaista kirjeenvaihtoilmoituksia.
  • Ei lähetetä kirjeitä eteenpäin.

Joululoman aikana voit muun muassa:

  • Lähettää kysymyksiä Verkko-Kertulle ja seksuaalineuvojalle.
  • Lähettää kirjeenvaihtoilmoituksia.
  • Vastata kävijäkyselyyn. Kerro meille, mitä mieltä olet esimerkiksi Verkko-Kertun vastauksista. Pääset kyselyyn tästä linkistä (www.webropolsurveys.com.

Toimitus palaa töihin 7.1.2019.

Oikein rauhallista joulua!

Hyvää joulua!

Hyvää joulua Verkko-Kerttu ja Verneri!

Vastaus:

Kiitos sitä sama sinulle!