Joulu ja uusi vuosi 2014

Hei! Miten meni joulu ja uusi vuosi? Saitko paljon joululahjoja? Lähetitkö sinä joulukortteja ja saitko joulukortteja takaisin? Miten vietit joulun ja uuden vuoden ja keiden ihmisten kanssa? Pamauttelitko raketteja ja valoitko tinaa? Entä söitkö nakkeja ja perunasalaattia? t. Annika

Vastaus:
Joulu ja lomat ovat takana ja on aika aloitella uutta vuotta 2014. Minulla oli oikein mukava joulu läheisten ihmisten kanssa. Myös uutena vuotena oli hauskaa, vaikka en nakkeja ja perunasalaattia syönytkään. Oli mukavaa olla lomalla, ja nyt jaksan taas työn parissa.